Scorpions的這首Still loving you,一句話,經典!

隨著Scorpions團員們的年紀漸漸增長,經驗與歷練也有所不同,這首Still loving you也漸漸成長。


年輕版(1984)

年長版

 

年老版(2008)

 

鄉村風味版

 

Still Loving You

Lyrics:Klaus Meine Music:Rudolf Schenker

Time, it needs time
To win back your love again
I will be there, I will be there
Love, only love
Can bring back your love someday
I will be there, I will be there

I'll fight, babe, I'll fight
To win back your love again
I will be there, I will be there
Love, only love
Can break down the wall someday
I will be there, I will be there

If we'd go again
All the way from the start
I would try to change
The things that killed our love
Your pride has built a wall, so strong
That I can't get through
Is there really no chance
To start once again
I'm loving you

Try, baby try
To trust in my love again
I will be there, I will be there
Love, our love
Just shouldn't be thrown away
I will be there, I will be there

If we'd go again
All the way from the start
I would try to change
The things that killed our love
Your pride has built a wall, so strong
That I can't get through
Is there really no chance
To start once again

If we'd go again
All the way from the start
I would try to change
The things that killed our love
Yes, I've hurt your pride, and I know
What you've been through
You should give me a chance
This can't be the end
I'm still loving you
I'm still loving you, I need your love
I'm still loving you

另外,在奇摩知識+有人把歌詞翻成中文,我覺得翻得很漂亮。(出處)

需要時間來重新贏得你的愛
我會在那兒等著你
只有愛才能再將你的愛帶回來給我
我會在那兒等著你

我會爲了重新得到你的愛而奮鬥 寶貝
只有愛才能摧毀我們之間的那道牆
我會在那兒等著你

如果我們能重新開始
我會試著改變
改變謀殺我們愛情的那件事
你的傲慢築起了一道堅固的牆
我無法通過
難道沒有機會再讓我重新愛妳嗎?

寶貝 試著再相信我的愛
我會在那兒等著你
我們的愛不該就這樣消逝
我會在那兒等著你

如果我們能重新開始 我會試著改變
改變謀殺我們愛情的那件事
你的傲慢築起了一道堅固的牆 我無法通過
難道沒有機會再讓我重新愛妳嗎?

如果我們能重新開始 我會試著改變
改變謀殺我們愛情的那件事
我知道 我傷你的自豪
我也知道你經歷過的一切
你應該在給我一個機會 不能在這兒就結束
我仍然愛著你
我仍然愛著你 我需要你的愛
我仍然愛著你

arrow
arrow
    全站熱搜

    lohnca 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()